Když se chce někdo zviditelnit, musí k tomu zpravidla využít nejrůznější nástroje. Někdo vsadí na sociální sítě, někdo naopak na klasická televizní média, a někdo zvolí naopak reklamní bannery. Pokud jsou vaším cílem právě bannery, měli byste si uvědomit, co vám mohou tyto propagační nástroje přinést. Je to zejména propagace na určitém místě, což je podstatný rozdíl oproti propagačním nástrojů, které se využívají na internetu nebo právě v televizním či radiovém vysílání. Na druhou stranu může být taková forma propagace velmi efektivní, když cílíte na skupinu osob v dané oblasti.
Veletrhy i externí akce
Rozsáhlejší plochy s propagačními texty naleznou uplatnění nejenom v samotné firmě jako statický prvek, který dlouho bude stát na jednom místě, ale s oblibou se tyto prvky využívají i na nejrůznějších akcích. Příkladem mohou být veletrhy či třeba zájmové akce v exteriérech. Důležité však je zvolit design, což je krok číslo jedna, abyste mohli zapůsobit na cílovou skupinu, od které očekáváte nějakou zpětnou vazbu.